Friday, December 10, 2010

KUPREX 2 YG sgt BEST!!!!!!


enty kali ni ak cerita pasai kem ak...hahaha...baca la ye.....



Hari isnin hr tu....ak n the geng p Ulu Yam Selangor....kami p 42 orang..20 budak laki...22 budak pompuan..

program itu dinamakan Kuprex 2 ringkasan drpd Kursus pemantapan rakan exco yg ke dua.....haritu yg pertama 

atau kuprex satu...ak p jgk...tapi buat di khar je...hahaha...tapi dua-dua best.....

      kami bertolak pada pukui 12 lebih gitu la....12 tgh hari..bkn mlm ok...hahaha....dalam bas  ak dok ngan 

kawan ak mariduan nama dia....masa dlm bas kami dok sembang mcm2,....masing2 berdebar takut dan 

macam2 

lagi...bkn apa takut la dgn aktiviti yg akan dilangsungkan......hahahaha...pastu lebih setengah jam sembang kami 

dua2 orang terlena dlm bas....yg besnya dlm perjalanan tu jln dia bengkang bengkok dan berbukit-bukit...pastu 

lopak cni sana....tapi kami lena buat dek ja....hahahaha....sampai sejam lebih kmi sampai di tempat yg 

ditujui....iaitu  kem Nur Laman Bestari......
            
             Sampai ja sana kami makan dulu.....hahahaha....sedap plak tu ada sambal belacan.....sedap 

siot.....hinggga menjilat jari....lepas makan kami semayang zohoq dulu......pastu barulah cabaran kami 

bermula....takut gila....hahaha.....aktiviti yg pertama kami buat ialah explorace.....kami diberi 

checkpoint.....pastu kna cari tmpat tu.....ak termasuk dlm kumpulan du dinamakan EAGLE......ketuanya ialah 

aku....hahahaha...nukan lah...Ilham...kwn ku....dia jgk rexco kebajikan.......dan kwn yg lain....antaranya....Ali 

rexco blok.....syamim housemateku rexco lps....dan  5 orang pompuan shitah, kak yan ,karthi, fiza dan 

izza....best gler.....sumua ahli kumpulanku bes...masing2 ada idea yg bernas.....SYOK!!!!!...oooo...

          pastu malam tu plak aktiviti dia lagi mencabar...iaitu 'terjah alam'.....syok ooo...masuk hutan 

malam2.....tapi ramai2...dgn bdk group ak la.....hahahaha......bnyknya cerita.......ak rasa dah latu....kami balik 

hari kamis....kelmarin la....


ini ada skit gambar dia.....

                                         gambar ni...dgn sumua peserta......sumuanya bes.....






                                         ini plak ...ak ngan kwn ak yg sama biro iaitu kebajikan
                                         bersama exco kami...dan penyelaras.....



"LOMMMM TING TONG"

6 comments:

Cikgu Moon said...

bestnye...huhu

NoR RaShiDi b RaSuL said...

hahaha...besa la...nnti hampa p plak....

erika nuris said...

hehehe..tahniah ye..rugi tul tak wat garang2 ngan adik..hahahah

NoR RaShiDi b RaSuL said...

hahaha...su: x leh buat garang...tapi dh serius pon dh takot...hahaha

azwa_amani said...

awin garang tak???? :)

NoR RaShiDi b RaSuL said...

garang jgk la.....hahaha