Sunday, December 26, 2010

KENaNGaNKU

Salam semua….


Entry kali ni nak crita pasal kenangan  ku di 


matrik.....hahaha..  ada yang manis..dan........ada yang pahit........


kolej matrikulasi kedah terletak di changlun,kedah darul 


aman....bes la jugak masa zaman matrik ni....tapi x la enjoy 


sangat......hahahahahaha


aku ambek jurusan sains fizikal kat matrik dulu.....ak 


ditempatkan dalam kuliah F4......ramai.....dalam kuliah ak ada 150 orang....


bes gler......sangat gamat dalam kuliah.....dalam tutorial plak 


skit ja....12 orang je......lecterer bleh kenal sorang2.....klu x 


buat keja mampos......hahahahahah


subjek sains mesti la ada lab...ataupon keja amali la....dalam 


lab pulak dia gabungkan dua tutorial...lebih kurang 30 orang 


la dlm satu makmal tu.....paling bes bila buat experiment 


kimia........hahahaha....mencabar siot......


kenangan manisku di matrik masa ak masok pertandingan 


boling.....hahahaha....pertadingan tu terbuka kepada sumua 


pelajar matrik...ak pon terjoin dalam pertandingan tu....dia 


bermain secara group....setiap group mesti ada 3 orang 


student dan seorang staf.....ak bersama kwnku zal dan 


faisal serta seorang staf pemandu bas...kami bermain dgn 


penuh semangat...hahahaha....yang besnya kami mendapat 


juara.....hahahahaah...kawanku zal dan pak cik tu siap dpt 


permain terbaek lagi......syok gler....


inilah team ak yang menang tu...hahaha


ini gambaq ketika aku nk baling...hehehe


kenangan pahitku pulak bila hari last nak balik tu....kami 


bergambar di sekitar matrik....ak and the gang 


la....hahahaha xkan sorang2 kot....hish.......sedih gler bila 


nak balik......selepas  setahun berhempas pulas belajaq di 


matrik....,yang pahitnya ketika kami syok bergambar diatas 


air terjun tiba2 aku terjatuh....hahahaha....tapi nasibla x 


sakit...hahaha

ni kat pintu gerbang...ada yg sedih dan gembira


ketika diatas air terjun tu...pastu aku  jatuh...hahahaha


hahahaha....itu ja yang nak crita kali ni...hahahahaha...nite...

"lommmm ting tong"

5 comments:

TheChekJah said...

aku kenal zal... haha,,,

Prof Rashidi said...

OOOO...klas skali ngan dia dulu kan??

TheChekJah said...

tau tak pa...

azwa_amani said...

owhhh...aritu nak pi uum lalu matrik ni...macam hutan..hehehe...dik, nnti kiter lawna lah bowling..tgok sape meng..huhu

Prof Rashidi said...

awin:sapa mana ada hutan...lawa ooo...hahaha..jom kite kluaq kl main boling..hahahaha